Єврoпa. Кoнцeрн Stellantis oпублікувaв підсумки рoбoти різниx Брeндів зa 2020 рік. У дaнoму пeрeліку знaчиться і Opel – єдиний німeцький Брeнд в групі, a тaкoж рoдинний Vauxhall – єдиний бритaнський Брeнд в групі. Oтжe, в 2020 рoці Брeнд Opel / Vauxhall дoсяг нaступнoгo…
Стійкa дoxoдність: викoнaння плaну РAСE!
Нeзвaжaючи нa пaндeмію, Брeнд Opel прoдeмoнструвaв стійкe зрoстaння, xoрoшу дoxідність і прибуткoвість в рoбoті. Тaк, по (по грибы) підсумками 2020 року операційний дохід склав € 527 млн., близ цьому вдалося досягти маржі в 4,1%.
Причому дані показники невпинно росли. Наприклад, друге півріччя 2020 року виявилося навіть більш успішним, ніж друге півріччя 2019 року. І це незважаючи получи всі проблеми, пов’язані з пандемією і різними карантинними обмеженнями.
Таким чином, вже за один прием можна констатувати безусловно – стратегічний конспект РАСЕ! спрацював: Opel / Vauxhall є стійкими і прибутковими навіть в непростий миг.
Нові моделі, електромобілі, заслужені нагороди
Протягом 2020 року Бренд Opel займався подальшим розвитком модельного ряду і просуванням вже презентованих раніше автомобілів. Особливий упор приділяється електрифікованим моделям: plug-in гібридам та електромобілям. Що позначилося в підсумкових результатах – после підсумками 2020 року було реалізовано 34,4 тис. електрифікованих автомобілів (plug-in гібридів і електромобілів).
Важливо відзначити, що електромобілі-новинки Бренду в 2020 році навіть заслужили престижні титули і нагороди. Наприклад, електромобіль Opel Corsa-e переміг в конкурсі Golden Steering Wheel, а новий електричний кросовер Opel Mokka-e удостоївся нагороди Connected Car Award. Нарешті, новий електричний комерційний вен Opel Vivaro-e заслужив имя International Van of the Year – мабуть, самий престижний эмир-аль-омра на ринку легких комерційних автомобілів-фургонів.
І сьогодні, если Opel в світі пропонує дев’ять електрифікованих моделей різних класів, ми можемо з упевненістю сказати: «так, Opel – це електромобільний Бренд».
Досягнення никак не тільки в Європі, але і для інших ринках – включно з Україною!
Бренд Opel стає до настоящего времени більш глобальним «гравцем». Приближенно, в 2020-му році Бренд збільшив свої продажі вслед межами Європи відразу в 50%: тепер частка продажів мудра європейського ринку досягає 9% від загального обсягу реалізації автомобілів Opel. Це значит можливим завдяки активному розвитку получи різних нових ринках, в отдельных случаях досить екзотичних – Колумбія, Еквадор, болт-ось очікується вихід для ринок Японії.
Особливо варто відзначити, що одним з «нових» ринків на Opel стала і Україна. Бренд Opel був представлений в Україні вже кілька десятиліть, проте в 2019-2020 рр. пройшов тотальне «перезавантаження»: виведення нових легкових моделей, потім начало гами комерційних моделей, постійне розширення дилерської мережі.
Весь век це дало свої результати. Бренд Opel в Україні завершив 2020 роки з позитивною динамікою продажів: реалізовано 732 автомобіля (легкові і LCV), що получи 84% більше показників из-за 2019 рік. Важливо відзначити, що даний последствие був отриманий в умовах зниження загального ринку в цілому: бесцельно, за підсумками 2020 року в Україні було продано 95,5 тис. нових автомобілів, зниження ринку склало 2,2% щодо результатів 2019 року.
Оголошені результати вслед підсумками 2020 року вселяють оптимізм і дозволяють з упевненістю дивитися в майбутнє, очікуючи нових досягнень у 2021 році.
Opel Vivaro-e
Goldenes Lenkrad Opel Corsa
/
Opel Vivaro-e
Goldenes Lenkrad Opel Corsa